Tema: Re: navigacija masinoje
Autorius: svyt
Data: 2012-03-11 01:36:19
as pvz nezinau kas ten yra toj parko gatvej. manau tai gerai zino kas ten
lankosi, is nuogirdu zinau kad ten keliauja truputi daugiau uz mane
isgerentys vyrukai, nenulipantys nuo baltu arkliu, dekui as dar kol kas
pakentesiu be ju.
 del idomumo pries 5 metus pasidomejau kas mane tendencingai bando izeist-
essas tada buvo pirmoj vietoj, nu dar keli vis bile kokia proga parasantis-
''medines kaladeles'' ir citata is mano blevyzgu.
esssai as labai atsiprasau, jei kada kazka padariau negero su tavo
zmona,(jei ja isvis turi) ar draugu, jei taip ilgai pykti ant manes laikai,
nes kito paasikinimo neturiu, jei jau 7 metus kiekvienai progai pasitaikius
puoli mane, sitoj autosu kompanijoj priimta viens kita izeidineti (cia viens
kita izeide daugiau ar maziau yra visi visus) ir del to ilgai nepykt, o jei
taip ilgai laikai pykti, matyt pataikiau netycia izest, uzgaut jautria
netradiciskos meiles, jautria sirdi.

--
vyt/ /

e34 524td