Tema: Re: ch 612>600
Autorius: Mikrobas
Data: 2012-03-09 10:00:38
Degimo kameru praplovejas gerai apvalo, padeda ir ziedams atsigauti kazkiek.
Geriausiai veikia ipylus tiesiai i cilindra ir palaikius per nakti.
Jei ziedai kiauri tai teks pilstyti kas kelias valandas :) Aisku tepala to
po automatiskai keisti reikes.
Rezultatas gerai matosi matuojant kompresija pries ir po proceduros.

O ir siaip man kazkada seniai buvo padidejes CH del neteisingai uzdeti
dirzo, vienas is dvieju paskirstymo dantraciu per viena dantuka neteisingai
buvo.