Tema: Re: Raskite du skirtumus (SAAB)
Autorius: Virus
Data: 2012-03-05 23:37:11
O jie vazinejo tuo paciu marsrutu? Blyn, lygini obuolius su apelsinais, ar
rimtai tiki, kad 9-5 Aero tokiu paciu rezimu srebtu 18, t.y 7 litrais
daugiau? Maniskis jei tiket autoweek.nl mieste ima 0.7 litro daugiau uz
Aero, bet jo sanaudos net arti netraukia tu 18 litru, net per salcius
tasantis mazais atstumais, kai variklis vos speja isilt ir vel gesinamas.
--
Virus