Tema: Re: Duju irangos veikimas
Autorius: Shadowed
Data: 2012-03-05 20:53:38
nu vat dar neziurejau. bandziau bet ai nafik, per salta lauke. varysiu
angaran. budavo vis kartkartem nesikurdavo, bet sestadieni kaip uzsispyre
tai vis dar nesikuria. tik su trumpukliu. ryt praardysiu paziuret, mazu
signos rele kuri siurbli atjungia nusprogo. Siknarankiskai maciau padaryta
is tikro... Laidai kaba, skrutkes, izolkes uzvysniota... Mazu nusipurte...

"netavoreikalas"  parašė naujienų news:jj31vv$psh$1@trimpas.omnitel.net...

ten garsinukas cypia, kai slegis duju nukrenta zemiau nustatyos ribos,
o persijungia graziai nes po viena purkstuka atgal permeta. gal pacios
signalizacijos siurblio atjungimo rele, jei atsikra ten pastatyta,
nusprogo?