Tema: Re: klausimas del KET
Autorius: S54
Data: 2012-03-02 16:35:00
nei vienas is paminetu pazeidimu neitakojo susidurimo.
Galejo pazeidimu ir nebuti - kaltas vaziaves atbulas.

"homo erectus"  wrote in message news:jiolgl$iub$1@trimpas.omnitel.net...

2012-03-02 02:16, Evaldas rašė:
>   Man idomu ar uzduodantys tokius klausimus tikrai yra tokie buki kad
> nesupranta kas yra ivykio kaltininkas ir kas tik siaip zioplys ar cia
> socialine provokacija ?

Kodel bukumas? Pasiziurek i situacija abstrakciai: pirmas avarijos
dalyvis pazeide KET punkta A, antras dalyvis pazeide KET bunkta B. Kodel
nustatant avarijos kaltininka staiga vienas KET punktas tampa svarbesniu
nei kitas?

Taip, as puikiai zinau, kad susiklosciusi praktika sitokioje situacijoje
yra bausti vaziuojanti atbula, bet logisko paaiskinimo kodel avarijos
kaltininku pripazistamas tik vienas vairuotojas, o ne abu, kol kas as
nemaciau.