Tema: Re: Kewle, komentaro dėl Accord
Autorius: kewle migyje
Data: 2012-03-02 00:45:05
Laba naktis :)

Bandau atsakyt paeiliui :)

1. Nurodytą VIN pasižiūrėsiu Hondos garantijų bazėj, kai nukaksiu į darbą. Deja, aptarnavimų ir draudiminių įvykių nematau, bazėje yra tik buvę garantiniai claim'ai ir pirmo savininko duomenys.

2. Taip, man kai kurių modelių labai trūksta naudotų, neturiu ką tautai pasiūlyt; ta proga yra pradėta žaisti uždaruose europiniuose dilerių aukcionuose. Va, prieš savaitę atvažiavo trys (apie tai buvo postas grupse), iškart du dingo, vienas dar yra - http://auto.plius.lt/veho/skelbimai/honda-accord-2-0-l-sedanas-2121004.html
Remotuojasi dešinį slenkstį ir galinę arką, labiau kosmetinės bėdos, nuotraukas turiu. Jei spalva netinka, pripirkau ir dar kitokių; inete dar nėr :)

3. Per mažai jų dar naudotų per rankas perėjo, kad galėčiau daryt kažkokias protingas išvadas apie patikimumą. Maniškės tai, jei ką, garantinės dar beveik metus :) Ir rida way mažesnė. Automatai Hondos (jie patys lipdo juos), pavaros tik 5.

--
'(oo)'