Tema: Re: Ford Focus 1.8 TDCI 85kw
Autorius: Saulius G
Data: 2012-03-01 14:46:20

> Issioperuoja visam gyvenimui uz kokius 700lt.

Sita Girdejau, bet nuo siandien TA sugrieztinta, tai dar klausimas ar
nesikeicia ten parametrai po operacijos ir ar neprisipis per TA. Aisku cia
tik mano pamastymai, tu kaip varikliu meistras gal geriau zinai.

> O kodel geras variantas pigiai? Todel, kad visi jo bijo. Kodel bijo? Nes
> gausiai genda, brangiai remontuojasi.

Geras variantas, nes su realia 56.000 rida ir uzkalusiu varikliu, turbut del
nekeistu tepalu nuo konvejerio. Bus dedamas kitas is donoro.

Del "brangiai remontuojasi ir genda gausiai" , konkreciai sitas variklis ar
"tie kurie uz buna uz pigiai"? Gal teko susidurt su situo 1.8 praktikoj?