Tema: Re: Ekranas(ai) ant galvos atlosu gale
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-02-29 23:44:03

"hedgehogus paiuricus"  wrote in message

>nu tu pats zinai, kad mano vaiks gali ir visus 400 km dainas plest apie tai
>ka mato uz lango, nors ziuretu ir multikus jei duotum, bet tada uzsipistum
>su nutraukimu ir kaitaliojimais.. ale tai dar nereiskia, kad tai yra
>vienintelis ir negincijamas receptas visiems kitiems

Vo butent.

>juolab tu man parodyk siudienini jaunima, kuris sugebetu saikingai
>samoningai vartoti kompa ar tv

Maniskis. Nes nieks nesureiksmina. O didziausia huinia, kuria teko stebeti,
tai atstoinike oro uoste. Kai ten temperatura labiau nei pliusine, reisas
veluoja, vaikai nori gerti, bet vienu musu bendru pazistamu pazistama
pareiske, kad Coca-cola ish automato jos vaikui netinka atsigert nes tai
nuodas. Ir lauke iki lektuvo, kol gavo ten kosherines mineralkes. Tas pats
ir shiuo atveju, nereik sureiksmint - kartais multikai yra paprasciausiai
multikai.