Tema: Re: kompostavimo konteineriai nemokamai
Autorius: Renookas
Data: 2012-02-29 12:25:21
Kuruoja sita reikala www.kaunoratc.lt :)
Sutartis bus artimiausiomis dienomis kiek zinau irgi ideta.

"ERM"  parašė naujienų news:jiktas$pav$1@trimpas.omnitel.net...

Tai va ir klausiu, kad man buvo panasus. is dazytos skardos susegtos
kniedemis. na jei gu plastmase gal ir nieko. idomu panauda kuriam laikui
nes ten sutartyse nieko detaliau ir apskritai da ner sutarties...
Renookas , tu ten kuruoji visa sita reikala?