Tema: Re: Akumo pakrovejas lengvatikiams
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-02-28 15:03:12
Žiūrint kokia prikūrkė ir kas per laidai ten ateina. Pas mane tai perdaryta
su kokybiškais laidais tiesiai į akūmą per 10A saugiklį. Šalia atvestas
laidas specialiai pakrovėjui, kuriam irgi vietoj gnybtų uždėjau jungtį.

Neperdarytoj mašinoj, ir tuo labiau naujoviškoj tai daugiau 1A per prikūrkę
kažkaip nesinori ilgam, o ypač nakčiai garaže palikt.