Tema: Re: Opel raktas
Autorius: Kurmis
Data: 2012-03-03 20:47:54
nu dar prie "neveikimo" prisideda pacio rakto pririsimas po baterijos
pakeitimo.
1. palieki atidaras oPELIO duris ir ijungus degima spusteli mygtuka ant
rakto. atrakinima arba uzrakinima.
visa sita procedura nuo degimo ijungimo iki paspaudimo neturetu trukt ilgiau
kaip 4s.
man kai reikejo, tokiu budu raktas pradejo duris rakinti, kaip ir iki tol.

--
Kurmis