Tema: Re: blogai kuriasi A6 2,5, reikia komentaru
Autorius: CodeC
Data: 2012-02-22 09:30:44
On 02/21/2012 06:19 PM, Vasiokas wrote:
> su salyga kad viskas prasidejo per didziuosius salcius vistik kogero bus
> siurblio dirzas
> nors reikes dar ir zvakes atskirai patikrint. Bei jei butu zvakes tai
> tada ir uzvesta kuri laika kalatotusi

nu tai kai nebuvo salciu tai px tos zvakes ir tie kontaktai buvo, todel
ir sutapo taip. siaip dazniausiai kai siurblys pavargsta, tai nesikuria
silta, o ne salta.
kai uzsiveda nieks nebesikalatoja, jei tik zvakese beda, bent jau sitas
2.5 tdi. buvo pas mane kelios zvekes mire, tai kuresi sunkiai, bet jei
uzsikurdavo tai jau dirbo normaliai.
primytiviam testui gali pasidaryt laidus su krokodilais, kad matytum kad
tikrai kontaktas geras, ir bandyk kurti salta. atmesi viena varianta.
tik zek neuztrumpink i bloka :)
o zvakes issukes ar tikrinai? turi kaisti iki raudonumo tolygiai. pas
mane abi mire zvakes varza kazkokia rode, su laidu tikrinant
kibirksciavo, bet issukus pamaciau kad praktiskai neparausdavo tas galiukas.