Tema: Re: Ilgesnis parkavimas Kaune
Autorius: pracyvnas
Data: 2012-02-22 08:31:58
Loji cia tu, ir labai garsiai. Ale tam mieste nieko keisto.
O kodel jis negali pasistatyt savo masinos prie pat duru? Kam tos vietos
buvo padarytos? 911, atvaziavusiam su savo levanda avataro pasiziuret? Kad
ir ta pati pardaveja, ar padavalka, 12 valandu prastovejus ant koju,
nesiodama kava, alu ir picas visokiem kausam, atvaziavusiem filmo
pasiziuret - jinai turetu dar po darbo pizdint kazkur I kita akropolio
eiksteles gala ieskot savo masinos, ir speliot ar ras sveikus langus, nes
masina buvo nutrenkta visai dienai ir bbz kas apie ja sukiojosi?

"Sekmes pardavinejant batus, su tokiu poziuriu greitu laiku neturesi uz ka
ir atvaziuot ;)"

Cia isvis apie ka?

"911"  wrote in message news:ji0gm8$3qm$1@trimpas.omnitel.net...

ar tu skaitai kas parasyta ar siaip loji?
nu nahui normaliam zmogui atvaziavusiam i darba 7ryto minimum visai dienai
pasistatyt pacioj pirmoj vietoj prie duru?
Ar truksta smegenu pagalvot kad tikrai nejam cia tos vietos buvo padarytos?