Tema: Re: Akmenukas barkšt į langą
Autorius: servyzo autoholikai
Data: 2012-02-20 16:21:27
kiek maciau tu stiklus uz 300 su keitimu tai ner ka lygint su orginalu -
piguvos nesugeba pagamint elementariai lygios :)

"AurimasB"  parašė naujienų news:jhssqh$562$1@trimpas.omnitel.net...

bet jei ne kokia egzotika tai perklijuot stikla(su visu stiklu) ~250-300lt
ir pusdienis be masinos, aš asmeniškai keisčiau, nes kaip nemalonu su
sukilusiu važinėt.. tuo labiau kad dažniausiai stiklas jau būna apsibraizęs
ir pan.. tai su nauju jausmas kaip išvis be stiklo..