Tema: Re: Stumdau savo aparata
Autorius: bes
Data: 2012-02-15 11:10:01
Mano Toyota Carina E 1995 irgi buvo daugmaz tvarkoje kaip man atrode.
Skiles priekinis stiklas, neveikia ABS , tuscias kondicionerius, signalke
suveikinejo savaime, neveike galinis valytuvas ir vairuotojo sedine
nesireguliavo.
Dujos kartais gesdavo ant laisvu.
Paeme perekupas is Pridnestrovje ant daliu uz 3000 su lietais ir zeminiu
padangu komplektu.
Paskui pagalvojau, kad as jau tiesiog priprates prie jos buvau, o istikruju
tai tokie suvazineta seniena jau tinkama tik ardymui.
Vaziavo ir kuresi gerai ir atrode man daugmaz tvarkinga.