Tema: Re: desiniarankes registravimas LT?
Autorius: Ziogas
Data: 2009-05-17 15:28:43
> noriu paklausti ar imanoma (bent laikinai) uzregistruoti angliska auto LT.
> Savininkas butu EU pilietis, turintis "gyvenimo leidima" ant LT?
> Gal tokiu atveju yra lengvatu?
> Auto anglu gamybos, jei tai turi reiksmes

Visu pirma tiksliausi atsakymai bus Regitroje.
Toliau taip.
Mano ziniomis _uzregistruoti_  tokia masina ir pasiimti lietuviskus
numerius, tai nera jokiu problemu. Bet tai bus tik turto iregistravimas. TA
negausi, todel legaliai eksploatuoti negalesi.
Kitas momentas, o kodel nenori tas pilietis vazineti su angliska
registracija ir angliskais numeriais. Yra kazkoks apribojimas, kad gali
vazineti tik kazkiek dienu. Bet realiai to patikrinti praktiskai neimanoma
ir niekas tuo neuzsiima, nebent kas nors labiau stipriai i visas instancijas
skundu prirasinetu.