Tema: Re: del eurovizijos internete
Autorius: markat
Data: 2009-05-14 23:50:50
"0.5 B" <gedi@hotmail.com> wrote in message
news:guhtjq$2tg$1@trimpas.omnitel.net...
> plem, tas rusiskas elementas dainos... nu ka as zinau, pigiai pasirode...
> tebunie jis rusas, bet atstovauja juk Lietuva.

O aš skaitau, kad Šaša Son labai logiškai sužaidė su rusišku dainos
elementu, nes pagalvokim logiškai kokio dydžio LT muzikos rinka? Mūsų
auksinio disko tiražas mažesnis už Rusijos eiliniu mokyklos saviveiklininkų
išleistą singlą. Šiaip bent mano požiūris toks - svarbu, kad jį pamatytų
pasaulis, o jis toliau išgarsės. Bent man atrodo, kad jis su malonumu
džiazuoja o tai ne tas stilius, kuriuo pas mus gali krautis kapitalą. Tad
geriau tegul jis kraunasi kapitalą dainuodamas tai kas jam patinka ir
nesvarbu kokia kalba, nei dėl pinigų turės dainuoti eilinę popsuchą LT ir
turėsime dar vieną Radžį ar Ciciną. Be to buvo geras rusų sukurtas filmas
apie visą muzikos virtuvę, tik gaila kad pavadinimo neįsiminiau. Ten buvo
tokia mintis, kad kiek eiliniai žmonės žino tikrai gerų džiazo, bliuzo ir
kitokio ne popsinio stiliaus atlikėjų ir kaip tie atlikėjai gyvena :(. Ir
tie kur žino - sudaro kelis procentus visos auditorijos? Tad kaip išgyventi
atlikėjui jei nedainuosi popsuchos? Dabar sažiningai prisipažįstam, kas
klauso Rositos Čivilytės? O ji tikrai gera dainininkė, bet ne popsuchos. O
dabar statistikos - 2003 metais išleido pirmą (ir turbūt vienintelį)
albumą - "Iš tavo audros", kurio tiražas 2 000 vnt, ir .... iki šiol dar jų
yra prekyboje, nes nėra net tiek tokio stiliaus ir jos mėgėjų. Tai gal
nekeliam bangų, kad Saša bando išeiti į rinkas, kuriose įmanoma parduoti
albumus dainuojant tai kas tau patinka, o ne tai ką dainuoja šimtai
vienadienių grupių.

markatas
p.s. čia mano asmeninė nuomonė, ir kartais su malonumu dideliu garsu galiu
klausyti tiek Mocarto Requiem, tiek Nabuco vergų chorą, tiek ir Metallica