Tema: Re: 2 X Toyota Avensis 2.0 D4D
Autorius: Kristupas
Data: 2012-02-29 00:35:33
Aukcionas skirtas tik masinu dileriams, ne privatiems. Jei reikia kazko
konkreciai tai kreipkis, bandysim padet.

"Darius"  parašė naujienų news:jihuo4$sqd$1@trimpas.omnitel.net...

Gal aukciono  linka internete galetumei pasidalinti?
Kaip tik ieskausi sau masinos, tad iv variantai domina.

"Kristupas"  wrote in message news:jh8lld$ro1$1@trimpas.omnitel.net...

Prie nuolat lojanciu cia ir kituose forumuose iprates esu, tik tamstos
pastaba apie auto teisinga, ten dar sviezias kol kas.

Pasiusti troliai tai niekur nedingsta, puola dar labiau. Nebent turinys
filtruojamas ir banai dedami. Newsgroup'as cia geriausios erdves reikstis ;)

"eSSas"  parašė naujienų news:jh8k47$ptn$1@trimpas.omnitel.net...

2012-02-12 00:49, Kristupas rašė:
> Kokiu popieriu ar patvirtinimu reikia?

Tamsta pas autosus berods sviezias, todel aiskinu: geriausias bendravimo
budas visus pakyletai abejojancius tiesiog siusti. Protingiausias -
ignoruoti. Taigi pasirinkimas yra.

O su laiku ir troliu sarasas isryskes :-)

S.