Tema: Re: 12V sildantis kabelis
Autorius: svyt
Data: 2012-02-16 00:56:21
ir nedaryk taip, ka nors ne taip apskaiciuosi ir bus gaisras. sildyt reikia
kura pries filtra ar filtra, imeciau pavizdy nuorodos, ieskant pigiai-pvz:
pasildymas filtrui yra mano signaturoj, tokiu pridauzytu pilni savartynai,
detale nemanau kad deficitine ir brangi, isidet paprasciau nei pravedinet
sildoma kabeli, kuris sildys bet nelydis guminiu slangeliu.
Beje, ka tu ruosies sildyt? uz kuro filtro sildyt nebereikia, jei praejo
filtra tai viskas, purkstukai karsti, kuro auksto slegio siurblys irgi
karstas, iki jo stora zarna,ten paprastai niekas neuzsala.

--
vyt/ /

e34 524td
dizelis masinoms, benzas motopjuklam ir motociklam, dujos virylems!