Tema: Re: Staska, Markatai, reik konsutacijos
Autorius: spakainas
Data: 2012-02-14 16:18:04
Nu bukvaliai kaip ir jo, ant kopūstų vistiek pigiau.
Bet jeigu prieit prie sąlygos, kad duotuoju laiko momentu aš ją stumsiu,
tai man tie +10 klt lieka kišenėj, pirkdamas permokėjau kokius ~5 jei
lygint su benzu, nors nėra kaip palygint realiai, nes tokio galingumo to
modelio benzų tiesiog nėra.
Anyway, nėr dyzelis taip jau gausiai pigiau, tiesiog MAN važiuot patiko,
kasdienai kažkaip smagiau nei kad benzas.