Tema: Re: Pajero galines leNpos, blin
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-02-14 08:49:16
On 2012-02-14 08:19:00 +0200, NJ said:

> Aisku kad del grozio.
Ne del grozio, oi ne.

>  As kazkada turejau Passata 1987 metu atrodo, tai ten buvo priekiniu
> priesrukiniu zibintu imitacija :)

As irgi turejau tu metu pasata, bet pas mane buvo normalios
priesrukines lempos (nes mano buvo pakankamai gera komplektacija). O
pas pati pirmas seimininkas neuzsake priesrukiniu, tai ju ir nebuvo.
Dangteliais uzdengti toje vietoje nelabai buvo kaip - atrodytu laabai
blogai, deti kitokias radiatoriaus groteles gamintojui buvo aiskiai per
brangu (reiktu gaminti dar viena groteliu modifikacija), o tuscios
priesrukiniu imitacijos kainuoja gamintojui pigiai. Tai ir deda :-)

Panasu, kad tas pats yra su Pajero. Kebule yra skyles lempoms, jos
graziausiai "uzsidengia" lempu imitacijomis. Tai jas ir deda.. O skyles
kebule gali buti padarytos tam , kad kazkurioje rinkoje reikia dvigubu
lempu. arba suprojektavo kebula kazkuriai rinkai su lempomis toje
vietoje, poto kazkas netiko sertifikavimui - pvz uzstoja kazkuri kampa
zapaske. Pigiausia buvo ideti buferyje, o ne vietoje esancias skyles -
lempas imituojanciomis zagluskemis....

Audrius K.