Tema: Re: kokius klijus nadoti grotelems suklijuoti?
Autorius: pjezo
Data: 2012-02-12 20:50:07
aha.
apsoliuciai visos auto vienodoa ir apsoliuciai visi gamintojai groteliu gamybai naudoja standartizuota plastika...

tad ir klijai vienodi tinka :)

o siap, tai tarkim mano karucio grotelems puikiausiai tinka praktiskai bele kokie plastiko klijai, o stai bamperiui- praktiskai jokie netinka, net virinti neimanoma (bet taip aiskino specai virinantys bamperius)- plastikas toks kazkuo primena kieta stora celofano lydini ar pan (pliusas-praktiskai neimanoma sulausyti, minusas- jei jau pavyks suplesyti- verksi bandydamas sulibdyti...)