Tema: Re: Baltaruskija
Autorius: svyt
Data: 2012-02-10 23:48:42
kaip tik chalturke prasukau, vakar per pietus gaunu uzduoti- uzvest masina
kurios nieks neuzveda jau 3 paras (vairai sefa nx pasiunte),stovi graiciunu
gatvej, ir pasibaiges tiras (terinas tranzitui per lt), nuvaryt ja iki
minsko ir ten susiikeist su kitu kuris veluoja i pristatyma, butinai spet
siandien tenta bet kuriuo laiku privaryt prie rampos. eile i lt 2-3 km.,
duotas konkretus suderetas biudzetas, kas liko, mano. uzduotis ivykdyta,
dabar sedziu namie jau geriu alu, tik miego norisi, mazai miegojau sianakt,
tik 7 val, o kisenej 2000lt. net zmona piktai neziuri i mane, alu sukiso i
saldytuva manes laukdama... o tik pradejau vazinet i rytus... aktorini
kazkada studijavau, paskui nutariau, kad vyrui tai nerimta ir lt
neprspektyvu. tai etiudai muitinej visai smagu- as gavau nobelio premija ir
uz ja prisipirkau cigareciu, kaip as jas galeciau i lietuva parsivezt?
:-DDD man gera siandien, ryt miegosiu, poryt isavziuosiu.arba
uzporyt.gyvenam kaip sugebam, manau svarbiausia nerarast noro gyvent ir
dziaugtis juo. kokia prasme is darbo kai nelieka laiko dziaugtis savo
vaikais, jiems skirt demesi, skirt demesi draugams, artimiems giminems...
jei zmogus zanuda, jo ir darbo rezultatai bus mizerni, sedes ir verks- o
prie rusu buvo geriau... juk kiekvienas is musu turi kazkoki sugebejima,
kuri protingai realizavus jis gali tapt milijonierium. tik reik ieskot ir
rast savo pasaukima.

--
vyt/ /

e34 524td
dizelis masinoms, benzas motopjuklam ir motociklam, dujos virylems!