Tema: Re: chrysler sebring peciukas
Autorius: W. Adamkievicz
Data: 2012-02-10 15:08:24
man buvo amerikonui (ne krysleriui) kad varikliukas sugalvojo pasislinkti is
savo vietos ir nepajege atidaryti sklendes - pute visa laika salta, tai
pastumiau ji i vieta ir priverziau.
Ar sklende neatsidaro gali paziureti patikrines ar peciukas kaista - is
variklio puses ar abi zarnos ikaista. Jeigu 2 zonu klima tai patikrini ar
atskirai veikia abi puses