Tema: Re: Pas ka privaloma draudimas pigiausias nunai?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-02-09 13:24:55
Kazkaip man priesingai atrodo - LD dejo ant kliento, kuris nelojalus. Ir
parodo, kad lakstyti nera prasmes.

"911"  wrote in message news:jh08hj$6h9$1@trimpas.omnitel.net...

nusisneki.
padare kazkoki lieva susitarima su brokeriais. kad vienas kitam per galvas
neliptu ir tiek.. Mol paskaiciavo ir duombazej tas pasiulymas menesi laiko
guli, taituri laukt menesi, kad kitas perskaiciuotu :) zodziu eilini kart
deda ant kliento, kad nebutu galimybes pasirinkimui ir lojalumas brokeriui.
Kaip amn elgtis jei turiu kelis /keleta brokeriu? ir zinau kad kitas
pasiulytu analogo kaina 800mazesne?
Nenori - nx, yra kitu draudimo kompaniju... ;)