Tema: Re: veikiantys taksai?
Autorius: svyt
Data: 2012-02-09 09:14:02
keista jei butent ekipazas. gal buvo kitu niuansu, sustojimu? as mazai jais
anudojuosi, paprasciausiai patys taksistai jais naudojasi ir sako kad
vaziuoji pirmy, gryzti atgal gatavas miegodamas ir sumoki ta pati, kai
kitose firmose jei tik pamatys kad miegi maziausiau 2 litus ikals, ar praves
kitu tarifu kelis kilus. ukrainietis savininkas labai ten juos tikrina ir
realiai spiria is darbo jei gauna skundu, o ir pakliut pas ji dirbt nera
lengva, vienintele firma kuri anksciau is gatves neimdavo taksistu, net
martonas imdavo bet ka. gal dabar laikai pasikeite, bet abejoju, kad gali
labai trukt taksistu dabar.
pats tai kvieciuosi pazystamus, turiu kelis iseina brangiau, palaukt irgi
reikia kiek, bet mieliau, nei su kokiu surugusiu, ypac jei toliau vaziuoju
(man gan daznai tenka darbine masina palikt tai skaidiskese, tai beveik
mickunuose, tai paneriuose ir vaziuot namo- ryte atgal prie jos), pasisneku
tuo paciu.

--
vyt/ /

e34 524td
dizelis masinoms, benzas motopjuklam ir motociklam, dujos virylems!