Tema: Re: Smugis regitrai
Autorius: Pranas
Data: 2012-02-08 13:26:46
Matyt todel, kad reikalavimai vienodi tiek Vilniuje, tiek Tauragej.
Aiksteles vienodos.
Pasakyk, kodel yra 50% laikanciuju, kurie sugeba ir Vilniuje is pirmo
karto islaikyt.

Kodel pvz mano shefas egza tik i 7 karto islaike? Todel, kad 6 kartus vare
"na ura", o po to pasimokino.
Manau, kad visur panasiai zmones elgiasi.

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/