Tema: Re: automobilines kedutes? kuri saugiau?
Autorius: Rokas
Data: 2012-02-08 10:51:13
amzius 8 men

Rokas Ražanauskas
867122453 Kaunas

"Stork"  wrote in message news:jgtc9n$eqc$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kaip ir surasei pats viska.
Antra kedute is foto super-vaiko galva nesitrenktu i kelius ir apsaugos
plotas i kuna didesnis, nei saugos dirzo.
Del smugio is galo -tai supranti pats, kad jis dazniausiai bus silpnesnis ir
mazesne jo tikimybe, nei kad gausi smugi i prieki ar sona.

Manau mazam geriau gulom.
Neparasei amziaus, ir pats turi nusprest ar jis jau tvirtai galva laiko. Nes
svoris, dar ne viskas...