Tema: Re: Lietuvos draudimo poziuris i klienta
Autorius: LB
Data: 2012-02-08 10:30:09
zinai, turbut kasko labiausiai neatsiperkantis daiktas... na, kaip pasiseks.
O del LD - esu klientas gal 20 metu, nera buve problemu.
Ale man kai ateina saskaita, palaukiu, paskambinu tokiam zmogeliui, po to
sumoku ZYMIAI maziau - tam paciam LD.
ir niekaip sito negaliu suvokt - jiems klientu nereikia, ar koki b.
LB
Corolla 06 1.6