Tema: Re: Ko galima tiketis, jei...
Autorius: svyt
Data: 2012-02-09 09:22:20
tie skaiciai labai jau apytiksliai, niekas nevazineja taip kaip reikalauja
testai, skirasi marsrutas, vairavimo stilius, kuras, lauko temperatura,
kelio danga, padangos, priesinis vejas, keleiviu skaicius (pilna masina ir
dar su bagazu gal 1-2 litrais daugiau srebia nei vienam vaziuojant, ypac tas
juntama mikrolitrazkese)

--
vyt/ /

e34 524td
dizelis masinoms, benzas motopjuklam ir motociklam, dujos virylems!