Tema: Re: Pakaitinimo zvakes
Autorius: svyt
Data: 2012-02-08 23:37:23
Gerai sakai, as ir mastau dabar kas gali but, ir apskritai yra gedimas, bet
man ir dabar rodo matomai kazkokia klaida, signaturoj mirksi tokia geltona
lempute su nupiestu purkstuku pries uzvedant, reiktu nuvaziuot nuskaityt ko
ten masinukas nori is manes... Vedas saltas kazkaip pasukus ilgokai, nu gal
4 sek., ne is kart (nu po 2 sek) kaip anksciau nepriklausomai nuo lauko
temperaturos, ir nesenai tas pasidare, sutapo su lemputes pranesimu, tai
sutvarkius kazka gal uzsivedinetu ir nenesiojant namo akumo, nes, jei
neparsinesu namo, tai ryte prasuku 5-10 sek. ir neuzgriebia, o akumas
nusminga per ta laika, bet kai silto akumo sukas starteris greit, tai
kuriasi per diziausius salcius, tai xren zino, bet irgi ne visiskai iskart.
starteri perinko kapitaliai buves seimininkas ne per seniausiai, tai
neturejo taip greit ivores sudilt. gal ir paaiskes, kad buciau be reikalo
akuma pasikeites :-)

--
vyt/ /

e34 524td
dizelis masinoms, benzas dvitaktem zoliapjovem, dujos virylems!