Tema: Re: del PC panorma parkingo
Autorius: Tinkladraskis
Data: 2012-02-05 07:05:33
Vistiek autotralas neilys i parkingą, kad ištemptų blogiečius lauk :)
Iš bėdos Oze dar būna laisvų vietų -1B parkinge (po Sportlandu). Jeigu
gražiai priparkuotą paliksi mašiną ir nelaikysi mėnesį, nieks
nesikabinės. Baisiausių šalčių metu ten buvo -1°C.

Plius dar Prismoje ir techninių skysčių arba elektros laidų nusipirksi :)