Tema: Re: dar viena situacija
Autorius: gopas
Data: 2012-02-04 02:19:04
Aš vieną moterytė užvakar iš daugiaaukščio garažioko traukiau...prikabinau, įsėdau į automobilį,
vieną kart timptelėjau...nė iš vietos...spėju dar rankinis buvo užtrauktas. Po akimirkos pradėjau traukt,
bet taip lėtai lėtai...tai anos draugė iš mašinos iššoko ir stumt pradėjo :) Juokingai kažkaip. Po to visalaik
budėjau ant veidrodėlio, kad atsumą išlaikyt...nes maža kas :)

Per keletą aukštų užsivedė ir gavau patvirtinimą, kad dievas man padės ;)