Tema: Re: kilometrazo patikrinimas KNS
Autorius: ROOTS
Data: 2012-02-03 12:33:02
:D as nejau su zajavom. Tiesiog vienu metu jie pas mus darbe glaudesi, tai
tapom pazystami :) O dirikas pats va sako: Antanai, padek va jam kuom
galime.
Tai man rida praktiskai ir buvo svarbiausia. Juk bukle +- galima pamatyt, o
vat km LT dazniausiai gausiai atsuka.  As jau LT perkant masinos nebematau
prasmes ziuret I kilometrazus, nes nu nera garantijos kad neatsukta. As
kalbu apie pirkima ne is salonu.

"kewle migyje"  wrote in message news:jgf5st$qlk$1@trimpas.omnitel.net...

ateitum pas mane su zajavom "pažįstu tavo direktorių" - tikrai daug
sužinotum :)
o apie H ir C galiu pasakyt taip - kas pas mus daryta - matau viską
deja, jei mašina iš kitur - turiu galimybę tik garantinius claimus patikrint
(tada rida ir data irgi fiksuojama būna)

--
'(oo)'