Tema: Re: Dvasingasis exide is jutos...
Autorius: CodeC
Data: 2012-02-03 10:22:02
On 02/03/2012 10:18 AM, DK wrote:
> Geras, pas mane irgi exide is jutos, metai laiko. Uzsivest uzsivede
> vakar, bet batareika jau pasedusi kaip reikiant buvo - 12,3V terode,
> pats issiemiau ir pakroviau. Krovimas ant uzvestos masinos be ijungtu
> pprietaisu 14,1-14,2, su ijungtais - 13,9 (vejelis, lempos, magnetola).

del visa ko pasimatuok tiesiai ant generatoriaus, ne ant akumo. pas mane
kazkur tam tarpe 0.7 V dingdavo, pravedus nauja laida reikalai labai
smarkiai pasitaise. dar labiau pasitaise kai dagas perrinko starteri.
dabar net zvimbia kai suka, o pirmai tiesiog per letai suko.
viena akuma taip ir numarinau - blogai kraudavo ir starteris lievai
dirbo. dabar no problem.