Tema: Re: Ziema Jakutijoj ir pan
Autorius: Siurskis
Data: 2012-02-02 23:51:14
Buvo man toks variantas.Vazinejau su apynauje laguna prie kokiu -27 (benzas)
ir nebeuzkuriau prie darbo.Draugas tampe(su dyzeline astra) gal kokius 2
km,bet nepadejo.Padejo nuimtos duskes atsildymas serviso katilineje.....:)

"kef"  wrote in message news:jge3cf$b1q$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mus ko gero vazinejo po kilometra. Ten itariu nuo ilgo vaziavimo ir
negesinimo gali uzakt. Garu yra, minuso irgi sociai - ledas