Tema: Re: Atsiprašymas priimtas
Autorius: kewle
Data: 2012-02-06 17:35:13
Kad mūsų sandėlio vadyba jau iki mano bandymo paimti DAC'ą savo tarnybiniam auto buvo pamatavę, išsigandę ir nutarę nebeužsakinėti...
Tai dabar nuėjau, vaizdžiai nupasakojau visą istoriją, akcentuodamas tai, kad dėl užšalimo t-ros gali būti ramūs :)
Tamstos vadybai belieka susiderint su mūsiškiais techninius dalykus (minimalūs kiekiai etc.) ir dirbam toliau ;)

--
'(oo)'

"Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> parašė naujienų pranešime:jgolve$2gk$1@trimpas.omnitel.net...