Tema: Re: Dagyvenom ble....
Autorius: amenox
Data: 2012-02-02 08:40:43
Paviešinant visiems kokie buki pas mus pareigūnai - čia kokio tikslo
siekiama? Visiems parodyti kokie mes buki? Tiesa sakant aš serialuose mačiau
tik prisipisinėjimą prie neesminių dalykų norint nusukt temą į kitą pusę
arba tiesiog norint išsisukti nuo bausmės/baudos įrodinėjant kad pas
pareigūną kepurė kreiva arba kad jis neteisingai paklausė/pasisveikino ar
dar kažką padarė ne pagal statutą ar taisykles. Ar buvo bent viena laida
apie kyšio ėmimą ar kitokį aktualų dalyką? Žinoma ne , o nx, tautai reikia
reginių kaip pagaidinamas pareigūnas.