Tema: Re: ebespecher remontas VLN
Autorius: Gimp
Data: 2012-02-02 08:29:59
Konkreti situacija: atvaryta auto su neveikianciu autonominiu - pasiule
perrinkti/sutvarkyti (kaina pasake ~250 uz darba + detales). Is principo
tiek ir paeme + detales + uz permontavima ~100 lt + papildomos zarnos
permontavimui. Permontuot tipo reikejo, nes "visas apibeges, uzpiltas
tosolu" ir ne ta puse sumontuotas. O kad korpusas skiles is isores ir del to
tosolas sunkiasi matesi akivaizdziai - tai reikejo tik pasukti i rageli ir
paklaust ka darom.

Rezultatas: sukista ~500 LTL, daigtas kaip ir veikia, bet fengshui mazai,
nes lasa ausinimo skystis (minimaliai, bet labiausiai kai tokie temperaturu
skirtumai). Bandziau klijuot, bet ten diuralis kazkoks, be to temperaturu
skirtumas didelis ir skystas metalas nelaiko.

--
Gimp