Tema: Re: Ar gali but taip?
Autorius: CodeC
Data: 2012-02-01 23:04:52
On 02/01/2012 07:28 PM, saulius74901 wrote:
> [...]
> Viskas padaryta su duslairkininku gamybos bakeliais ir vamzdziais su
> garantija (patys juos gamina), rodos viskas liuks.
> Bet pastebejau, kad dabar per korpusa, panele ir net sedynes skinda
> vibracija ant laisvu apsuku. Nesakau, kad vibracijos nebuvo visai, bet dabar
> kazkaip labai jau ryskiai jauciasi.
> Nezinau kaip butu galima taip padaryt dusliara, kad taip jaustusi, ar cia
> tik sutapimas ir reiktu variklio pagalves ir pavaru dezes atramas ziuret?
>
> P.S. Jokiu kelniu ir katalizu meistreliai turejo neliest, bet netikrinau.

gali. man kazkada labai senai kai ismetimo vamzdis ties sujungimu su
katalyzu kapitaliai nukrito ant zemes, tai pirmi pasitaike garaziniai
svetimam mieste ant snargliu su svarke prikabino tam kartui, o kad vel
nenukristu (nebuvo ka virint beveik) tai su viela apsuko ir prie korpuso
kazkur prikabino. ble galvojau visi dantys per pora simtu km iskris.