Tema: Re: Ar galiu uzsaldyt saliara vaziuodamas?
Autorius: svyt
Data: 2012-02-01 19:25:03
paprastai is leto isriedu i gatve (tiksliau uz namo kampo) kad neerzint
kaimynu po 5 min,ir ten sildau toliau. bet per salcius rytais daug tokiu,
viens kita uzkurineja ir birbina dar pagazuodami, ka padarysi, ant laisvu
diebantis variklis bent man 3 aukste netrukdo, labiau vasara kai langai
atviri knisa. benza irgi reik pasildyt, bo kuro sanaudos trigubos su saltu
varikliu vazinejant, beto gali uzkalt variklis jei salta iskart gazuosi.

--
vyt/ /