Tema: Re: Klausimai del transportavimo EU
Autorius: VNO
Data: 2012-02-01 15:04:43
"mindau" <mindau@gmail.com> wrote in message news:jgbcb2$lut$1@trimpas.omnitel.net...
> irodinet, kad pardavei nereikia, reikia irodyt, kad preke isvaziavo is LT..
> gal tu PVM'a pvz grobstai.. nes pisulkiu su imoniu rekvizitais be parasu
> prisirasyt belekiek gali.. vmi inspektoriu net banko israsai su
> atsiskaitymais neitikina.. yra realios patirties.

tai gi sakau -dazniausia saskaita israsoma kai yra vykdomas pirkimo-pardavimo sandoris.
tai ka man dar irodineti, jei as parodysiu, akd gavau pinigus?
ir ka as irodinesiu, jei preke ex-Work Vilnius isvyko?

arba, jei pinigai nejudejo - bus sutartis.
vmi gali kreiptis aisku i tos salies vmi ir aiskintis.

taip pat galima bandyti irodineti, kad tu LT teritorojoje bandai grobstyti pvm.
pvz uzpajamuok sau 5 pirkimo fakturas su pvm. ir jei bus grazintinio pvm'o - paprasyk grazinti.
:)

del realios patirties - butu idomu suzinoti smulkmenas.

del parasiuku ir banko israsu - kokia problema tada parasyti vaztarasti bet koki ir pasirasyti jame?
tada jau vmi nesikabines?
ar vmi inspektoriui tinka tikDHLir Fedex vaztarasciai? :)

VNO