Tema: Re: Tojotos automatinės dėžės remontas - kur?
Autorius: Donce
Data: 2012-02-01 11:48:31
mano patirtis panasi su tokvila, su corolos stabdziu kaladelem, suportu
neisvale keisdami, kadangi zmona vazinejo tai ji nelabai supranta kalena
pedalas ar ne, po 700 km tik apsiziurejau kame problema, nuvaziavus pasiule
naujas kaladeles ir naujus stabdziu diskus uz atitinkama kaina, nes buvo
praeje 3 men po pakeitimo ir garantija nebegaliojo (nors 10 k km ale dave :)
o nuvaziuota 700 km tebuvo ..). ir dar kruva pykciu po siokio tokio
autoivykio jiems tvarkant paliko giliai neigiama ispudi. i ta puse
nebeziuriu. mototoja paliko geresni ispudi bedravimo kulturoje... :) bent
pakolkas :)

--
Donce