Tema: Re: Kur pigiai tamsina langus ?
Autorius: svyt
Data: 2012-01-31 19:03:01
nezinojau, galvojau gal issitems, pirma kart pats tada klijavau, (beje ir
paskutini) nu ir gal padauginau vandens (neisvariau gerai, braizos
isvarinejant, o jei burbulu neber tai ir palikau), ciozinejo taip prispaudus
delna tikrai 2 paras gal ir ilgiau, bent dregna man atrodo ilgokai buvo,
mano reikalas perspet, kad ir dvi paras ne visi turi galimybe sildomam
garaze tiek islaikyt, paprasciausiai perspejau. o del golfo, dabar
klijuociau kitaip, paprasciausiai staigiai pries kelione reikejo, tai
greitosiom apklijavau. isemus galine sedyne ir atstumus priekines iki galo
priekin, gale telpa pripuciamas ciuzinys miegot, o miegot jaukiau kai langai
uztamsinti.

--
vyt/ /

"Velnias" <laiskas.velniui@gmail_.com> wrote in message
> Antras ir trecias golfai galinis langas lengvai uzsiklijuoja is dvieju
> juostu be jokiu fenu ir nereikia nieko kaitinti. Plevele vasara dziuna
> para, max dvi paras, nezinau kur tu dvi savaites dziovinai, nebent ta
> vasara uz poliarinio rato buvo.
>

> "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message

>>> krastus. Sharanui beja labai lengvai viskas darosi. Aisku tik dabartiniu