Tema: Re: Normali sniego sluota su langu grandikliu
Autorius: Resolut
Data: 2012-01-30 14:51:00
Vakar kaip tik pirkau tokia is Ermitazo.  Pries tai turejau kazkokia
"pagerinta" su "pukeliu"  asutu galuose. Po pirmo valymo uzsiliko tuose
pukeliuose sniego ,kuris salone aptirpo, o po to susalo. Dabar turiu ledini
kirvuka sluotos pavidalo.
Butent del to "pukelio " nebuvimo ir pirkau ta is Ermitazo, nes dabar
dauguma "pagerintu"
Ai ,dar teleskopines visokios mane nervian, nes dazniausiai tas teleskopas
stvirtai nesusisuka, ir valant sukiojasi. Turejau pasukamu galu- suluzo
mechanizmas, prisukau samoriezu. Laike, kol vaikai neslauze.