Tema: Re: trumpinimas užvedant?
Autorius: Anon
Data: 2012-01-30 13:59:54
Nedarašiau, kad prijungus nuo veikiančiu varikliu auto laidus - suka kaip
bėris, tai įvorės IMHO nekaltos... Akumo problema labiau man tikėtina. Dar
įdomumas: stovi žigulinis garsinis signalas, generui dirbant veikia, akumui
tesant - girdžiu membranos garsą bet ne signalą,  labai panašu kad srovės
per mažai. Čia nepriklausomai nuo temperatūros lauke.

Vytautas

"Dainiushas"  wrote in message news:jg602n$m6i$2@trimpas.omnitel.net...

aš tai pradėčiau nuo starteri įvorių, o ne nuo akumuliatoriaus išmetimo