Tema: Re: Signalizacija įsijungia važiuojant
Autorius: Mikrobas
Data: 2012-01-28 14:57:02
Tikrai ne!!!
Bent jau ta ne pagrindine priezastis. Bandyciau ziureti maitinimo laida nuo
"degimo" arba to laido saugikli, nors saugiklis irgi vargiai ar padetu.
Kai kurios signos po isjungimo pamaciusios atidarytas ir uzdarytas duris
automatiskai neisijungia, bet ijungus degima automatinis uzsirakinimas turi
buti atjungiamas nepriklausomai nuo duru.