Tema: Re: sio ryto staigmena
Autorius: svyt
Data: 2012-01-27 20:56:39
Pritariu, tik papildysiu kiek, visgi jau daug metu vazineju dizeliu, masina
tvarkinga bet be kuro pasildymo sistemu iskyrus dabartine e34, ir tai
negarantuoju kad veikia,bei vazineju dazniausiai pigiu kuru.
 benza jei uzvedei stovejusi lauke tai ir vaziuosi, dizeli uzvest gali ir su
vasariniu kuru, tik jis uzkis parafinai filtra ir uzgesi arba iskart
pagazaves, arba isvares i uzmiesti ir nuvaziaves 30-40 km. po miesta
makaluojantis kuro tirstumas turi mazesne itaka, nes stovint prie kamsciu,
vaziuojant mazais greiciais kuras nuo abratkes ir variklio silumos siek tiek
pasyla.
jei kuras sala padeda priedai kurui tie kur po 15-17 litu lukoile-statoile
ir skirti 30 litru. tie kur skirti tonai arba pigus nieko gero. Dar labai
efektyvu grynas benzinas iki 20 proc arba zibalas iki 30 proc., bet yra
subjektyviu nuomoniu, kad tai nesveika kuro siurbliui, purkstukams.
Kas laiko masina siltam garaze per salcius sulaukia nuotykiu, kai
apserksnyjes bakas istirpsta siltam garaze, susidaro keli vandens lasai
kurie isvaziavus pakliuna i kuro vamzdelius ir uzsala. cia ir benzam ir
dizeliam, sustoja kaip ikalti. siulau per salcius nelaikyt masinu pliusinej
temperaturoj.
Jei sunkiai starteris suka gali but del per tirsto kuro, bet dabar abejoju
kad kas vazineja su 20x60 tepalais (man kadais taip buvo dar su benzu, visai
neprasuko, tempiant uzvedziau, kita diena dar pasalo, bet buvau pasikeites
tepalus i 10x40, tas pats akumas suko pasisokinedamas ir lengvai uzkure),
10x40 ar 5x40 jau aiskiu problemu nekelia.
starteris dar gali blogai sukt del susidevejusiu starterio ivoriu, tai irgi
panasu i sedusi akuma.
Nu ir patariu pries kiekvienus salcius pasikeist kuro filtra, pasitikrint
zvakes.
Sekmes.
--
vyt/ /