Tema: Re: Traliukas VLN-KLP
Autorius: dpi
Data: 2012-01-27 17:28:48
Cia i Kauna? Jei netureciau savo zmogaus, gal butu verta. Tarp siu dvieju variantu skirtumas 100-200lt tai mazas. O Kaune ir pats nepriziuresiu, nepatogu sprendimus priiminet "nieko nezinant". O ten brolis viska suorganizuos ir atiduos vaziuojancia.

Va buvau masina siand palikes servise salia, zadejo rasti laiko paziureti kas ten darosi. Nespejo, atsiiemiau ka tik.
Istorijos pradzia (rasiau bmw newse): pamaciau garu kamuoli veidrodelyje, staigiai sustojau uzgesinau, o po to starteris jau nepasuko. Buvau pavaziaves apie pora km, variklio temperatura rode darbine. Tepalas svarus, ausinimo skyscio truksta (truko ir pries tai, nes seniau jau teko dapilti, ir kuri laika netikrinau). Sustojus dar siek tiek garavo is dusles ir smirdejo degesiais, tai man nesenai dar mintis del katalizatoriaus sove, bet negi starteris neprasuktu, arba po to ir varikli uzhmushe.