Tema: Re: Apklausa: automobilio kaina pagal pajamas
Autorius: scrp
Data: 2012-01-27 14:56:29
ir dar, mano manymu, atlyginimu skaicius vienam automobiliui gali gana
zenkliai skirtis pagal viena is triju zmoniu kategoriju:
1 kategorija - trumpo pimpalo zmogus, gan daznai tai pasitaiko tarp
studentu, kuris gyvena barake, dar negalvoja apie seima, etc. bet nori kad
deshra butu iki zemes. tokiu atveju auto dazniausiai buna su vairu desinej,
pirkta uz 3 menesiu alga svarais.
2 kategorija - studentas, ar baiges mokslus, kuriam masina reikalinga kaip
transporto priemone, galbut net ir del darbo, bet gyvenimo prioritetai
svarbesni negu 'o ka kaimynas paglvos kad mano masina papuvus'. tokie manau
telpa I kategorija perkanciu auto uz ~3 vidutinius atlyginimus.
3 kategorija - vyrensni ar geriau uzdirbantys, kurie jau turi nuostava stoga
virs galvos, ir 3 ar 30 (siuo atveju lizingas) jau nebesudaro didesniu
kliuciu..

aisku cia surasiau pagal tai kaip pats isivaizduoju.. ir save priskirciau
antrai kategorijai...

"CodeC"  wrote in message news:jfu0of$teo$1@trimpas.omnitel.net...

cia dar neblogai butu patikslinti (kai kurie ta padare) kaip supranta
verte. ar kiek sukista, ar uz kiek per 1-2 savaites ta masina butu realu
parduot.